.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تدوین اولویت های برنامه ششم توسعه در جمعیت هلال احمر مازندران
برنامه ریزی برای جذب حداکثری داوطلبان و جوانان مطابق دستورالعمل های ابلاغی و صرفه جویی در هزینه های جاری از سیاسیت های مهم جمعیت هلال احمراستان در سال جاری است.

 شمال نیوز: جلسه شورای اداری جمعیت هلال احمر استان مازندران با حضور مدیرعامل این جمعیت برگزار شد.

به گزارش شمال نیوز، مهدی ولی پور در جلسه شورای اداری جمعیت هلال احمر استان طی سخنانی گفت: برنامه ریزی برای جذب حداکثری داوطلبان و جوانان مطابق دستورالعمل های ابلاغی و صرفه جویی در هزینه های جاری از سیاسیت های مهم جمعیت هلال احمراستان در سال جاری است.

وی با ارائه گزارشی از عملکرد 5ماهه نخست سال جاری جمعیت هلال احمر استان افزود: انجام بیش از 3هزار عملیات امدادی ، توزیع 6هزار بسته غذایی در طرح همای رحمت و همچنین اعزام کاروانهای سلامت به مناطق محروم ،ویزیت رایگان،برگزاری مانور منطقه ای درمان اضطرار در استان گلستان،اجرای واکسیناسیون حجاج و اجرای دوره های متعدد آموزشی و حضور موثر و موفق جوانان در المپیادها فرهنگی و ورزشی از جمله برنامه های اجرایی جمعیت هلال احمر استان بوده است.وی در ادامه با تبیین سیاستهای ابلاغی ستادمرکزی جمعیت هلال احمر ، بر ضرورت تلاش و برنامه ریزی برای تحقق این سیاستها تاکید کرد.

وی استفاده بهینه از ظرفیت خیرین و جلب و جذب هدفمند کمکهای خیرین و نیکوکاران را از اولویت های شعب جمعیت هلال احمر استان اعلام کرد و افزود: بزودی با تشکیل ستادی ،اولویت ها ی برنامه ششم توسعه در جمعیت هلال احمر استان تدوین خواهد شد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.096 seconds.